17 augusti

Som jag sa i ett tidigare inlägg, åkte Philip och jag till Falkenberg över natten och kvällen blev över förväntan! Dagen började med att vi gjorde oss iordning lite och åkte sedan ner till Knalleland där jag köpte den där västen jag pratade om. Skjortan får vänta :) Vi åkte ner till stugan, och därefter ner till affären för att handla allt som behövdes till lasangen. Vi hyrde också en film när vi ändå var där :)

Lasangen blev supergod och med hjälp av lite vin och den goda maten blev kvällen superbra! Senare, vid 10-11-tiden satte vi igång filmen och somnade tillslut i soffan. Hur skulle jag beskriva kvällen? P-E-R-F-E-K-T!

Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0