Äntligen fredag!

Igår blev det utgång i sista sekund! Jag var lite osäker på om jag hade råd eller inte, men eftersom vi var där innan 10 var det gratis inträde. Det var också halva priset i baren fram till tolv, vilket inte var helt fel!

Jag drog till Linda och vi gjorde oss iordning lite innan vi tog bussen in mot Kalmar. Tack och lov fanns det toa på denna bussen så jag slapp stanna den som förra fredagen ;)

Kvällen blev iallafall lyckad och när jag hoppade av bussen hemma i Nybro igen väntade min underbara pojkvän på mig för att hämta mig med cykeln. Är han inte söt?





Bilder tagna av Thérese

Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg =) <3

2010-08-15 @ 13:01:10
URL: http://brokenflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0