Barbiedrogen

Kåt, smal och brun? Vem tackar inte ja till det?

Nu finns den nya mirakelsprutan Melanotan, även kallad Barbiedrogen. Den sägs göra en brun, minska aptiten och öka sexlusten och vem vill inte ha det?

Många läkare avråder en från den här sprutan eftersom den kan ha allvarliga biverkningar, däribland hudcancer. Den är också olaglig att spridas i Sverige och hela Europa, men laglig att använda, så vitt jag förstår.

Jag har kollat upp lite här nu på internet och jag har hittat att bland annat Kissie använder den (även om hon inte erkänner det) och jag har också kommit fram till att det finns två olika versioner av Melanotan. Melanotan 1 och 2. Den vanligaste är number 2, eftersom den är billig att framställa, men den har mycket farliga biverkningar. Nummer 1 ska kanske bli laglig i Sverige för människor utan pigment, men den är mycket dyrare att framställa, men har dock inte lika mycket biverkningar.

En annan nackdel är ju också att den ska injiceras i rumpan och min största favorit är ju inte sprutor. Jag kollade lite till på internet och hittade ett nässpray, vilket ju låter mycket bättre. Nässpray-företaget säljer även Melanotan 1, som ju inte är speciellt farligt, men frågan är om det är äkta?

Man ska akta sig för att köpa den på internet, eftersom många företag är oseriösa, där ibland verkar "nässprays-företaget" inte alls vara lika seriöst som ett annat företag med den klassiska sprutan.

Jag vet inte själv vart jag står, men jag vill gärna höra läsare som har provat den själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0