Bilder från Kolmården

I ett tidigare inlägg har jag berättat om när vi var på Kolmården. Jag lade också upp lite bilder från när vi klappade vargarna men här är lite övriga bilder. Enjoi :)



På väg, jag i bilen :)



Vi stannade för fikapaus!



Bufflar



Philip klappar en liten getbebis :)
 


Moi

 

Söt miniapa, den var inte större än en hand!



En av höjdpunkterna var delfinshowen!



Philip bjöd på lunch. Jag tog en schnitzel och han åt biff.



Påfåglarna gick lösa.



Ser ni hur det ser ut som att han spänner armen?



Jag vet inte varför, men jag skrattar varje gång jag ser den här bilden.



Den här bilden får avsluta, för här är vi på väg hem igen :)


Kommentarer
Postat av: Alison

Tack ! :)

2010-08-14 @ 21:28:37
URL: http://alisons.blogg.se/
Postat av: Sara

SVAR: tackar :)



jag var på kolmården igår, hihi!

2010-08-15 @ 09:01:03
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0