Första APU-dagen

Nu är jag hemma från APU:n. Började vid halv 9 och slutade nu vid halv 6. Herregud, jag är verkligen inte van vid tidiga mornar. Och vilken lång dag?! Jag vet att en "klassisk" arbetsdag är 8 timmar, men ändå. Shit. Jag är ju inte ens klar med skolan än? Och jag har SÅ ont i fötterna och knät, blir nog fotbad sen. Faaan, vad jobbigt, behöver typ gå och lägga mig nu..

Klippte iallafall mamma idag och en annan kund. Hjälpte också till med permanent, styling osv osv.

Nu ska jag ta en fotbad, fuck vad trött jag är


Kommentarer
Postat av: ♥ juliawennstig

Fin blogg du har! gillar att det går i lila!

love♥

2010-08-31 @ 19:43:34
URL: http://juliawennstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0