Första skoldagen avklarad!

Japp, då var första skoldagen avklarad och det var väl inte SÅ jättefarligt. Vi började vid 1 så det blev en liten sovmorgon också och vi hann med 4-tåget hem så det var ju bra. När jag kom hem väntades det grillat, som vi åt utomhus ungefär hälften av tiden tills det började regna. Fin regnbåge blev det iallafall :)

Imorgon ska vi träffa dom nya 1:orna och umgås lite med dom fram till lunch ungefär när vi slutar. Vi har inget vanligt schema på hela veckan så det är skönt med en mjukstart!

På måndag ska sedan APU:n (praktiken) börja och den kommer vara även på tisdagar så det blir bara skola 3 dagar i veckan. Skönt. Eftersom min salong inte har öppet på måndagar får jag långhelg och ska istället skrapa ihop dom dagarna på lov och andra lediga dagar vi har. Erika och jag ska istället jobba lite med projektarbetet på måndagar hade vi tänkt! Får se om det blir som vi har tänkt oss, vi har en plan A och en plan B ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0