Hemåt snart

Philip och jag var uppe med tuppen, (eller a vid 9..) idag på morgonen. Vi gjorde oss iordning och åkte ner till stan. Jag hittade massvis och skulle gå och kolla hur mycket pengar jag hade på mitt konto. Jag förväntade mig runt 1000 kronor men fick veta att 44 kronor finns där. Lite surt. Så det blev ingen shopping för mig, men Philip köpte sig ett par converse, med den amerikanska flaggan på. Skitsnygga!

Nu har vi packat lite och sett klart filmen som vi somnade till igår kväll. Vid 1 går tåget så vi ska nog åka ner snart så vi hinner handla lite också.

Jag är hemma vid 4-tiden och då ska Erika och jag jobba med projektarbetet. Vi får väl se hur det går och hur långt vi kommer :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0