Höst skor

Hur tråkigt det än är så kan man inte undgå att sommaren snart är slut och att hösten börjar närma sig. Något positivt är ändå inom modefronten, där det kommer massa gosiga koftor att gömma sig i, mustiga höstfärger och självklart höstskor!

Jag har kikat igenom bianco's hemsida och valt ut mina favoriter.



Den här leopardfärgade skon går väl ändå inte att motstå? Jag kommer lätt att slå till på ett par när löven börjar falla, för dom är p-e-r-f-e-k-t-a!



Detta är en av höstens skora trender; den rejäla sulan! Frågar du mig tycker jag det är super med ett mode som också är praktiskt!
Istället för smala stilettklackar som man snubblar omkring med och vrickar fötterna, är nu rejäla klackar på modet och till det den här grova sulan nu till hösten. I love it!



De klassiska mc-bootsen är större än någonsin. På bianco's hemsida kan man hitta den här modellen i tre färger; beige, svart och så min personliga favorit; de blyerts-grå.
Satsar man på den här skon har man en vän i alla lägen; perfekta att sparka höstlöv i och till och med välkomna vintern i med en extra strumpa i. Innan du vet ordet av är det vår och vad passar inte bättre då till den blommiga klänningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0