Hungry like a wolf

Idag har varit en sån där riktig slappdag, eller innedag om man vill kalla den så. Philip och jag vaknade, gjorde en mumsig omelett och därefter har det i stort sett varit mys framför tv:n som har gällt. Man behöver faktist såna dagar också!

Så nu håller jag på att tinar upp lite kassler, så får det bli en ost- och kasslersallad snart. Mumsigt! Äter en stor sallad varje kväll just nu, bara för att det är så gott. Det är inte så att jag försöker vara nyttig, för senare på kvällen kan det sluta med både choklad och chips!

Nu börjar det också dra ihop sig tills vi ska åka till Kolmården.
När Philip tog studenten i våras gav jag han en lite speciell present. Jag vet att han älskar djur, hundar och framför allt vargar, så min present till honom blev en dag på Kolmården, tillsammans med mig förstås, och inte bara det, utan vi ska också klappa vargarna!
Snacka om spännande! Vi ska få vara inne hos dom i en hel timme och jag längtar såå för på onsdag åker vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0