I love pizza

Idag steg jag upp JÄTTE-tidigt, vid 6 faktist. Usch, så jobbigt. I skolan skulle vi ha hand om 1:orna idag så det blev skön dag iallafall utan alltför mycket jobb. Vi började med lite rundvandring (skolan är ganska så stor) så att alla ska kunna hitta någorlunda sen iallfall. Jag kommer så väl ihåg när jag var 1:a och tyckte att skolan var hur stor som helst och jag hittade inte på flera veckor. Haha, så jag försökte förklara bra för alla iallafall, hoppas ni förstod ;)

Därefter blev det lite fruktstund, precis som på dagis! Då skolan bjöd på lite frukt. Efter det skulle 1:orna få lite skönt pill i håret och bli stylade av oss. Så vi lockade lite hår och småpratade lite, ganska mysigt faktist :)

Det hela slutade med att vi fick sluta vid halv 12 (!) Superbra. Fick skjuts med en klasskompis så var i nybro ganska så tidigt och behövde inte vänta på något tåg.

Philip och jag skulle ju egentligen äta en god sallad men när vi gick förbi pizzerian blev jag SÅ sugen så det blev det istället. Självklart vesuvio med start kebabsås, mums! Nu på eftermiddagen fick jag hemlagad mat av Philip, supergott. Det är en rätt som hans mamma brukar laga och den smakade exakt lika dant nu när han lagade den!

Nu ska jag ringa min APU plats och fråga om jag får komma på tisdag, hoppas på det bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0