Jumpsuits

Länge har jag letat efter den perfekta playsuiten - på H&M, Gina Tricot and so on.. men ingen har riktigt passat mig. Korta ben har varit ett måste men nu har jag börjat tänka om. Är det onödigt, eftersom sommaren snart är slut eller ska man ta tillvara på hela sommaren och inte tänka för mycket framåt?

De korta playsuitsen jag har gillat har varit i mjukismaterial och lite sådär lediga och slappa. Ska jag däremot ha en längre, jumpsuit, vill jag nog ha en lite mer dressad variant.

Jag har samlat ihop mina favoriter från nelly.com och här nedan har ni dem!



En "mjukis-playsuit" som passar perfekt för sena strandpromenader.



Här är en av de längre jumpsuitsen jag tyckte om. Frågan är bara om vitt blir för smutsigt? Dock finns den i grått också, som troligtvis är min favorit.



Den andra jumpsuiten jag gillade var leopardfärgad. Kanske inte något för vardagen, men varför inte egentligen? Have fun, liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0