Natti natti

Jag kanske inte har berättat det innan, men jag behöver extremt mycket sömn för att inte bli alltför sur. När det är skola brukar jag faktist försöka komma i säng vid senast 10, även om det oftast inte blir så. Har jag inget speciellt för mig på kvällarna kan jag faktist gå och lägga mig vid 8. Det visste ni inte va?

Så snart är det läggdags för mig, även om det inte är hel skoldag imorgon ska jag ju faktist gå upp vid 6. Efter skolan ska Philip möta upp mig på stan och så blir det antingen en lunch (om jag inte har hunnit äta i skolan) eller en fika på stan. Jag ska också köpa mig ett par nya tajts och även lite rengöringsprodukter hade jag tänkt mig.
Philip hade faktist köpt sig själv en tvål till ansiktet och en after-shave idag och då blev jag påmind om att jag också behöver nytt. Jag tänkte köpa mig en tvål, ansiktsvatten och creme på apoteket imorgon och så kanske det blir något annat smått och gott också!

Ikväll spelade Philip och jag lite wii igen, så himla roligt asså! Mitt när vi satt och spelade gick en jättegroda förbi ute i hallen. Haha, han måste ha gått in när vi hade öppet tidigare idag. Lite läskigt iallafall när man inte var beredd på det!

Men nu ska jag sussa sött iallafall. Philip har redan krupit ner så det blir extra mysigt! Imorgon kommer dagens outfit också så ni har något att se fram emot ;)



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0