Skön-söndag

Planen för idag var att vi skulle åka till stan och shoppa lite idag, istället för Knalleland, eftersom där var vi igår. När vi vaknade ringde vi och beställde en pizza och kebabtallrikar och började dagen med. Underbart, bara att det tog så lång tid för dom öppnade vid 12 och vi fick därför vänta ett bra tag..

Jaja, när vi hade ätit gjorde vi oss iordning lite snabbt och sedan började vi åka ner mot stan. När vi är framme säger Philip "juste, dom har ju inte öppet på söndagar". Jaha, vad ska vi göra nu då? Tänkte vi. Åkte ner mot Knalleland eftersom Matilda skulle byta något på gina.

Vi gick snabbt igenom Din sko också som inte hade ett skit. Efter det åkte vi hem och "porrparet" packade och åkte. ;)

Ikväll blir det myskväll med chips, godis och en bra film. Någon som har något tips på någon film förresten? Fläskfilé och pommes blir det nog till middag sen också. Kan det bli bättre? Jo, förresten. Vädret kan ju vara bättre.. När vi gick och hämtade pizzan tidigare idag var det solsken och regn (?) Boråsväder liksom..



Min tattoo på höften. Faith, Hope, Love står det :) Är förresten lite sugen på en ny, eller rättare sagt har inte mina tankar samlat sig än, så ska jag få plats med alla idéer behövs nog hela jag. Får försöka fokusera på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0