Sthlm, here we come!

Imorgon bär det av det Stockholm. Uppstigning sker redan vid 7 på morgonen, eftersom bussen går vid 9 från Kalmar. 6 timmars resa väntar, inte lika kul kanske..

När vi kommer dit ska vi först göra oss iordning för Guldknappengalan och därefter fördriva lite tid på stan innan visningen börjar. Vi får ta bussen hem till Huddinge, där sängen väntar. Dagen efter är full med shopping, lunch med några nära och kära och därefter grillning framåt kvällen. Vid 12 går bussen hemåt till Kalmar på söndagen.

Kommer inte ha något internet där, men lovar att uppdatera om jag kan!

Godnatt!



Älskling, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Lovisas corner

Svar: Tack, kul att du tycker det. Dock håller jag inte med, haha. Tycker min blogg ser rätt så trist ut, men de ska de bli ändring på. Har en kompis som är grym på designer, så hon ska hjälpa mig i slutet av september :)

2010-08-21 @ 13:45:14
URL: http://lovisascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0