Torsdag

Hemma igen efter en lång och tråkig dag. Historia A:n började idag. Jag och en till klasskompis ska läsa det som utökat program och alltså läser vi det när alla andra har sovmorgon. När jag tänkte på det verkade det inte så farligt men när man väl gick upp vid 6 och visste att alla andra låg och sov, kändes det tungt.
Läraren verkade iallafall okej. Inte för rolig, men vilken historia-lärare är det?

Vid 10 var det dags för "genomgång av projektarbete", vilket inte alls visade sig "bara" vara en genomgång utan att vi även var tvugna att ha möten och stanna i skolan och jobba. Erika och jag gör vårt projektarbete tillsammans och eftersom vi bor grannar kändes det lite mer lockande att sitta i sina mjukis och äta glass medan man jobbar. Men nehe! Vi skulle stanna i skolan och ha två möten så att det slutade med att vi fick ta 3-tåget. Jag hade hoppats på SENAST 1-tåget när jag klev upp på morgonen..



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0