♥ Är detta högstadiet?

Även om jag självklart vill bli frisk vill jag ändå inte tillbaka till skolan. Jag tror seriöst inte att jag är frisk imorgon heller, men man kan ju hoppas. Jag har iallafall gjort allt jag kan - hållt mig inne, varmt om halsen, soppa och såna saker.. Strepsils har jag ätit som en galning också.

Det är så lustig stämning i klassen. Ingen säger något, alla bara "undviker" varandra. Känns som att jag bara kan prata med hälften.. Dessutom är det hela lite högstadievarning på. Att gå och kalla varandra bitch lite halvhögt känns bara fjantigt. Seriöst, har man något att säga så kan man göra det till personen, annars kan man vara tyst. Vi säger att alla sköter sig själva så blir det väl bäst, eller?

Jag vill verkligen ta studenten nu.



Jag i nian. (Känns som att det passar lite?) Det var utklädningsdag och här ser ni mig som pirat och Linda som bonde, haha! Saknar lite faktist.

Kommentarer
Postat av: elin

tycker mer ditt inlägg om att du hatade din klass är högstadienivå..

2010-10-13 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0