♥ Bilder från frisyrvisningen



Här fixar jag håret på en av mina modeller, Linda.



Till höger är Linda. Detta är bara genrep.



Här är Linda igen. När jag fixade hennes hår gjorde jag överhåret mycket tajt bakåt. Jag fäste det med en enkel toffs och döljde den med en hårslinga. Resten av håret lockades och tuperades kraftigt. Jag fäste även ett par slingor med löshår som var sprayade röda för att visa att hon tillhörde gruppen eldigt.



Linda och Philip, som också var min modell!



Philip fick lockigt hår som också framhäver det eldiga. Eftersom han är självlockig, blåste jag bara håret med tratt och använde sedan en plattång för att platta sidorna och locka till luggen. Även den sprayades röd med sprayfärg.



En bild på älskling och mig får avsluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0