♥ Did you knew this?

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Ida Nicolina Sofie Axelsson
Smeknamn: IdaN
Låt som när du är ledsen sörjer till: Lyssnar inte på musik när jag är ledsen. 
Beroende av: Min Philip, kompisar och sånt :)
Vad tror folk om dig: Att jag är en bitch är nog den vanligaste uppfattningen, haha!
Stämmer det: Japp! Haha, skojja bara.
Vad får du oftast komplimanger för: Håret
Brukar du skratta för dig själv: Haha ja! Philip komenterar alltid att jag gör det när jag skriver sms
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Typ "men hör du av dig imon så får du sova så länge du vill <3"
Var bor du: Nybro
Trivs du där: Nej
Äger du några converse: Who doesn't?
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit. På andra plats cider
Brukar du bli för full: När jag dricker, ja
Är du allergisk mot något: Gräspollen, nickel
Hur svarar du i mobilen: Det är olika beroende på vem som ringer.
Antal timmar sömn inatt: 11 haha
Brukar du komma i tid: Japp
Hur känner du dig nu: Godissugen!
Vanligaste färg på dina kläder: Black n' white!
Vad tycker du om fötter: Mysimys
Vem saknar du: Godis
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Favorit dryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig: Tidigt när det är skola
Är du blyg: A ganska så 
Sysslar du med någon idrott: Inte för tillfället
Har du spytt offentligt: Vem har inte det?
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissa och runka! haha
Är du nöjd med ditt liv: Japp
Vad gör du i morgon: Sover och gör projektarbete, packar lite och förhoppningsvis hinner jag plugga med.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja :)
Vad använder du för schampo: L'oréals silverschampo.
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: Mmmmmm :)
Gröna eller röda äpplen: Gröna, lätt
Gillar du golf: Det ligger ungefär 3:a på min hata-lista.
Vilken tid gick du upp idag: 12
Har du sovit i din egen säng inatt: Yess
Är det okej att gråta: För andra, bara inte jag gör det. Tycker inte om att folk ser mig gråta.
När grät du senast: Vet inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, shoppa, spara en massa också.
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
Har du piercing: Japp; öron, näsa, läpp och navel
Vill du gifta dig: Jaaaaa det är klart
Vill du ha barn: Vet inte men tror det. Tror det gör så ont så jag vill inte föda!
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Proffs
Är du flygrädd: Nej, fast jag tycker det gör väldigt ont i öronen.
Hur vig är du: Asvig haha
Vad dricker du helst när du är törstig: Olika
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Tycker du om sushi? UUUUUUUUUSCH
Har du tandläkarskräck? Min största rädsla
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Natt!
Vilken ögonfärg har du: Blå
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0