♥ Filmtips

Har kollat klart på filmen nu och den var ju skitbra! Haha, vilken rolig film! Det var dock lite krabb med filmen i början; undertexten passade inte filmen. Provade typ 5 undertexter men texten kom liksom efter de hade sagt det. Himla störande. Tillslut fick vi ladda hem en ny film, fast samma då och då funkade det :)

Nu ska jag och älskling lägga oss. Han jobbar tidigt imorgon, men jag får sovmorgon, gutt! Sov gott sötnosar :)



Bilden är inte från idag, för så mycket tänker jag inte bjuda på mig själv, haha! Ingen vacker syn inte :)

Kommentarer
Postat av: angelica

Riktigt fin blogg,keep it up sötnos! :)

2010-10-03 @ 09:16:09
URL: http://angelicajunegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0