♥ Fjortis-gul-hemma-färg

Nu är jag färdig-färgad och det blev bra som vanligt! Inte så mycket som kan misslyckas redigt, haha :) När jag stod i duschen och precis hade sköjt ur färgen sa Philip: "Du ser ut som Malfoy". Det är nog den bästa komplimangen jag fått..

Jag har också sköljt ur min lillebrors hår. Det blev faktist skitsnyggt och han blev nöjd han också. Tog i lite silverschampo också för att få en sån där snygg kall färg, eftersom han bäst passar i kalla nyanser. Dessutom hatar jag såna där fjortis-gul-blonda färger. Skräckbilden jag har framför mig är när det börjar med vitt i botten, fortsätter med gult, oranget och sedan halvrött i topparna. Usch, jag ryser bara av tanken och det verkligen skriker billig hemmagjord färgning om det! 

Bye, bye utväxt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0