♥ Halsböld

Ska precis gå och lägga mig nu. Känns ganska så tveksamt att jag ska till skolan imorgon, men man vet ju aldrig! Jag har iallafall gjort allt jag kan idag för att bli frisk; druckit 2 liter vatten (Jag brukar vanligtvis dricka runt 2 dl haha), Haft halsduk på mig hela dagen, tagit ibumetin, hållt mig inne och lugn. Vet inte vad jag mer kan göra?

Om jag inte ska till skolan imorgon tror jag att jag ska till vårdcentralen och kolla upp så jag inte får halsböld igen. Jag har haft det en gång innan och fick då punktera den med en superstor kanyl. Inte skönt alls.. Men det är en annan historia! Nu ska jag iallafall få mig lite sömn och försöka tillfriskna över natten.



Godnatt bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0