♥ Hata Tom Cruise

Nu blir det film iallafall. Knight and day heter den idag. Jag tycker inte att den verkar alls bra, men Philip insisterade. Dessutom har vi inget bättre för oss.. Tom Cruise har huvudrollen, tillsammans med Cameron Diaz då, men det är väl lite det som gör att jag inte är så sugen på den. Hata Tom Cruise säger jag bara! Han har ju blivit sån där medelåldersgubbe som fortfarande försöker bete sig ungt. Och så är han ju scientolog också så han har nog inte alla hästar hemma..

Imorgon blir det projektarbete och sånt där tråkigt. Usch, börjar få lite smått panik för att bli frisk nu. Vill verkligen inte missa mer i skolan. Nu lät jag som en pluggis..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0