♥ Jag färgar allas hår

Idag har jag färgat och klippt mormor. Hon fick en axellång, uppklippt frisyr som hon alltid brukar ha. Jag bara toppade längderna och klippte upp det lite extra. Därefter färgade vi utväxten och drog även ut färgen lite på resten av håret. Det blev lite mörkare den här gången och skitsnyggt! Dessutom färgade vi fransar och bryn. 400 kronor tjänade!

Nu sitter jag själv med blekning i huvudet och det svider som tusan! Philip fick leka frisör och gjorde på mig för jag var för lat idag för att göra själv. Dessutom blev det lite färg över som vi slängde i min lillebrors hår. Han ska få en ljus effekt i luggen till sitt annars mörkbruna hår. Tror det kan bli riktigt fint!



Haha, snygg jag är! 
Såhär såg jag ut i skolan när jag färgade min kära klasskompis, Matildas hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0