♥ Jag vill ha en pitbull



Philip och jag har suttit och kollat på lite pitbulls på nätet. Vi planerar att skaffa en snart och tänkte kolla upp vilka som är seriösa och liknande. Dom flesta tror att dom är seriösa; "Inga köpare under 20 år" och sånt. Vafan vet dom om oss? Vet dom att Philip har gått på ett hundgymnasie och har uppfostrat en hund som nu är tjänstehund för försvaret? Som är en av de bästa och därför ska få åka till Afghanistan? Nej just det.

Dessutom skriver många att hunden inte får användas till kamp. Herregud, dessa människor kan ju ingenting. En kamphund ska kampa. Låter det logiskt? Den mår bra av att göra av med mycket energi, för som så många vet behöver pitbulls mycket rörelse och mycket motion.

Hittade den här sötnosen här ovan och det är så nära den perfekta hunden jag har sett. Jag vill absolut ha en tigerfärgad, helst med vita partier. Jag vill också ha kuperade öron, vilket den här hunden inte har, men det går ju att fixa. Enda nackdelen är att den finns i USA.. Om någon ska dit, säg till mig!

Kommentarer
Postat av: monia

Vill du bli dagens blogg? Kommentera under inlägget "dagens blogg" så drar jag en vinnare i morgon :)

2010-10-19 @ 21:26:44
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv: Visst kan jag kolla din blogg.

2010-10-19 @ 21:48:21
URL: http://filippasplace.blogg.se/
Postat av: agnes

Den var ju helt galet söt faktiskt...

2010-10-20 @ 07:52:00
URL: http://hejtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0