♥ Lockigt hår idag

Vaknade upp och såg att mitt hår var skitlockigt. Fuck.. Men så blir det ju om man går och lägger sig med blött hår! Iallafall på mig..

Eftersom vi ska springa någon runda idag på tid tror jag ändå att jag ska behålla mitt lockiga hår idag. Om jag plattar det och sen är ute och springer kommer det ändå bli lustiga virvlar här och där.
Problemet är bara att jag liksom inte trivs i det. Jag känner mig typ fulare än vad jag gör om jag har rakt. Visst är det sjukt? Dessutom tycker jag inte att det passar till alla kläder, för att vissa blir för "gulliga" enligt mig.



Usch, jag känner mig som en risbuske.. Varför är man aldrig nöjd med det man har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0