♥ Sjuk

Ska vara hemma från skolan idag, efter många om och men.. Man envisas ju alltid med att försöka så jag har redan sminkat mig och tagit värktablett, men jag mår seriöst inte bra.

Redan igår kände jag av att jag var liksom lite "torr" i halsen. Idag var det värre och det känns som att jag skulle kunna svälja en ärta - högst. Tidigare har jag opererat bort halsmandlarna. Detta innebär att jag är mycket känsligare för infektioner, då det går rakt ner i lungorna. Känner jag att jag är sjuk ska jag vara hemma, annars ligger jag sjuk i 2 veckor..

Det tråkiga är att vi har kundpass idag och man måste vara med på 75 % av lektionerna för att få betyg. Detta innebär att man kan vara borta ungefär 2-3 gånger i praktiken. Lite tråkigt för man kan ju inte hjälpa att man är sjuk? Dåligt planerat tycker jag!

Dagen ska iallafall spenderas med min älskade pojkvän som får ta hand om mig, hihi :) Det blir massa sömn, film och kanske soppa? Mmm, älskar soppa när jag är sjuk! En riktig mys-krya-på-mig-dag helt enkelt!



Bilden är inte från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0