♥ Uppdatering; igår

Jag bloggade ingenting igår eftersom jag var så himla trött när jag kom hem.

Vi skulle vara i skolan för att färga och klippa modellerna som vi ska ha tills fredag, då vi ska ha visning. Min modell är Philip så jag gjorde slingor på han i både mörka och ljusa slingor. I underhåret gjorde jag mest mörka slingor och sedan "tonades" det uppåt mot att bli ljusare och ljusare. Det blev ett väldigt naturligt och solblekt resultat. Skitsnyggt verkligen!

Det var också en frisör från Sthlm som var där och skulle hjälpa oss. Han ville färga Philip orange, behöver jag säga mer? Det hela slutade med att vi blev ovänner och inte pratade mer, haha! Man ska stå på sig, brudar!




Haha, redigerade lite. Tycker ni verkligen han hade passat i den här hårfärgen? Nej, trodde inte det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0