1 september

Idag var det kundpass i skolan. Hade ingen kund så det var skönt, haha! Så jag gick runt och svarade i tele, städade, diskade, men mest av allt "såg ut" som att jag fördrev tiden ;) hihi busigt va?
Efter det SUPERLÅNGA kundpasset var det lunch, makaroner och köttbullar. Gick väl att äta..

Sen började den nya brudkursen, där vi gick igenom lite vad vi ska göra där och så. Tror dock att jag ska hoppa av, för eftersom jag läser historia a som inte är inlagt i vårt program får jag 100 timmar för mycket och jag har redan 50 från matte b:n. Är också lite opepp på frisör just nu sen vi fick reda på dom nya reglerna och kollektivavtalen, GAH ska man bo hemma tills man är 30 eller? Fattar inte hur dom tänker.

Hände lite tråkigheter på brudkursen med.. Det är lite bråk i klassen så vi fick stanna och reda ut det, eller försöka iallafall. Jag hoppas att det är löst nu eller att vi iallafall kan lämna det bakom oss för det verkade ju inte riktigt som att vi kom någon vart.. Fick därför ta 5-tåget också, men det var det såklart värt ;) <3

Iallafall tänker jag vara förberedd på vidare studier och det finns faktist något jag funderar att läsa ;) hihi men det får ni inte veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0