Ambulans idag på salongen!

Kom hem från salongen för inte så länge sedan. Efter lunch fick jag bland annat lägga i en bottenfärg, schamponera, städa och styla lite grann. Dessutom kom ambulansen. Det var inte jag som var dålig, men hon som delar salongen med Linda (min handledare) fick plötsligt väldigt ont i magen och höll på att svimma. Vi ringde ambulansen och hennes svärmor och lade ner henne på golvet så länge.

När väl ambulansen var framme hade hon redan blivit mycket bättre. Eftersom hon hade mens var det inte så allvarligt med magen, utan det hade varit någonting med det. Dessutom hade hon hyperventilerat som gjorde att händerna stelnade.

Efter allt det tyckte Linda att jag var värd att gå hem. Hemma blev det pannkakor och nu ska jag plugga historia. Åhh, vad tråkigt. Har kollat igenom boken där vi ska hitta svaren (vi har fått en papper där vi ska svara på 8 frågor) och svaren står inte precis tydligt. Fan, jag måste nog läsa alla dom sidorna iallafall..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaa? har vi historia läxa ? :O

2010-09-16 @ 19:05:14
URL: http://marialundgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0