Ändrade planer!

Eftersom mamma snart ska in till kalmar, så hänger Philip och jag på. Dom har öppnat ett nytt "café" som heter Ben & Jerrys och ni kan ju gissa vad som finns där ;) Jättemysigt, så vi ska testa det! Kanske blir lite shopping också, men jag ska försöka spara till utlandsresan i höst. Jag ska nog iallafall köpa ett torr-schampo och kanske ett nagellack jag har kikat på. Hihi, vi får se vad det blir!

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men eftersom jag aldrig hade min skinn-väst i skolan så kanske det blir det nu istället. Det blir ju lagom varmt med den och en långarmad under :)

Nu måste jag göra mig iordning! Vi hörs efteråt :)



Min korp från Björg är mitt finaste smycke. Gjort i silver och med diamantögon. Fick det på min 18-årsdag som en extra liten present, bara för att det var 18. Jag använder den i stort sett varje dag.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Jätte fin blogg! Vad kul att du hittade in till mig. Underbart smycke!

2010-09-04 @ 10:38:02
URL: http://mysweetpie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jättefin blogg! Hur mår du idag?

2010-09-04 @ 11:47:16
URL: http://imsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0