Äntligen fredag!

Nu har vi äntligen slutat! Fan vad gutt! Och lagad mat får jag när jag kommer hem också. Philip står och gör spagetti och köttfärssås, lyxigt eller?

Idag hade vi först historia och sedan två lektioner naturkunskap. Den andra lektionen tittade vi i mikroskop, något jag faktist aldrig har gjort innan! Vi kollade på hårstrån och annat smått och gott, sjukt kul!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt med en påse popcorn. Tror att jag håller på att bli sjuk också eller jag vet faktist inte. Jag har ju haft huvudvärk i 3 dagar nu och tycker att jag känner lite i halsen också. Jag har ju opererat bort halsmandlarna så jag får därför jättelätt ont i halsen eftersom jag inte har samma skydd som alla andra. Har iallafall tagit en ibumetin nu, eftersom den är antiinflammatorisk också och kan därför hjälpa till att ta bort bakterierna i halsen. Bra va?

Nej, nu är maten klar så nu ska jag äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0