Av med kläderna!

Kom hem från salongen för ungefär en halvtimme sedan. Hade nog hunnit skriva på lunchen, men jag valde att ta en tupplur istället ;) Hihi.

Idag hade jag 5 egna kunder + att jag hjälpte till med i stort sett alla Lindas. Snacka om trött jag är. Bara massa korta frisyrer också, så det tar ju lite tid. Dessutom blir man helt full med småhår så det första man gör när man kommer hem är att slänger av sig alla kläderna. Så otroligt skönt! Så nu sitter jag i mjukis och väntar på maten som snart är klar. Det blir kycklingnuggets med ris och sötsur sås. Mums, säger jag bara!

Ikväll ska jag försöka göra klart min historia-läxa, sen blir det nog att sova tidigt ikväll. Man blir så slut efter APU:n :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0