Diesel-mys

Det blev ingen film.. Min lillebror och hans flickvän fegade ur, dom var "trötta". Och vi som la ner hela vårt hjärta på att hitta en film som dom skulle tycka om. Hade vi varit själva kunde vi ju tagit vilken som helst..

Så nu blir det ingen film, för nedladdningen tar ju ett tag och jag orkar inte vänta, haha. Dessutom jobbar Philip tidigt imon (vid 7 på morgonen), så det kan ju vara bra för han att komma i tid. Jag är faktist också ganska trött ;)

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, Philip jobbar ju bara till 11-tiden någon gång på förmiddagen, så vi får väl se till att få lite såna där "måste-saker" gjorda, ni vet, dom där tråkiga som man ändå måste göra. Vi har samlat på oss ganska så många såna på senaste, hihi.



Inget smink och ruffsigt hår.
Sitter och myser i mjukisar och min diesel-tröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0