Duktig flicka

Kom hem från Erika för ett tag sen. Shit, vad mycket vi gjorde, vi är så duktiga! :) hihi. Vi gjorde klart hela kollaget+lite till. När jag kom hem städade jag lite också, vi hade ju fått nytt golv, så jag dammsög, torkade golvet och bar in lite möbler. Nu är jag riktigt trött och förtjänar lite vilotid!

Kollar på "pretty wild", något nytt program (?) Jag har iallafall inte sett det innan. Ganska bra faktist, om man jämför med vad som annars går på tv.

Vid halv 9 slutar Philip och då ska jag möta upp han utanför hans jobb. Vi ska cykla till stan och hyra film, köpa lite godis och sånt. Mysigt va? Tips på någon bra film vi kan se? Jag är ganska sugen på en komedi, men också någon liknande den vi såg igår, Inception. Skräck kan jag inte se.. Jag freakar ur och kan inte sova på 2 veckor sen, haha jag är en sån tönt ;)



Nu ska jag gå och käka lite :) Vi hörs senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0