Efter skolan

Glömde skriva detta i det tidigare inlägget;
Efter vi hade slutat skolan följde jag med Olivia och Matilda till "Kama sushi", där dom käkar typ VARJE DAG. Usch..

Iallafall, jag hade tänkt att smaka, fast jag inte ens tycker om fisk, men tillslut fegade jag ur.. Jag smakade på sjögräs-soppan som man kunde ta till förrätt. "Mm, vad mumsigt tänker du" nej, precis - inte jag heller. Jag smakade och det var precis som jag hade föreställt mig; en stor kallsup i havet MEN du råkade på köpet få med lite sjögräs och purjolök också.

Efter att ha fått i mig lite för mycket hav bestämde jag mig för att detta är inte dagen "det skall ske". Vi får se när min stora sushi-debut kommer, men jag lovar att det inte blir än på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0