Fördriver tiden

Sitter och spelar lite mario kart för att fördriva tiden lite. Snart ska jag över till Erika och vi ska jobba lite med projektarbetet. Vårt projektarbete är att vi ska skapa en alldeles egen schampoförpackning. Coolt va? Vi måste komma på en design på både etiketten och själva förpackningen - vilken färg, form osv. den ska ha. Jag tror att det blir skitkul om vi verkligen lyckas! :)

Idag ska vi försöka börja på ett kollage tror jag. Jag har redan kikat runt lite på några förpackningar jag gillar, så jag får se om hon tycker likadant. Annars blir det jobbigt.. Både har ganska så starka viljor, men man får ju försöka enas! :)



Tigi gör riktigt snygga flaskor, tycker jag :) Något sånt här vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0