Freeedag

Nu är det redan fredag igen! Gud, vad veckorna går fort när man har praktik 2 dagar ;) hihi.

Idag har vi först historia, där Matilda i min klass faktist ska börja idag också :) mysigt. Efter det är det naturkunskap, vilket jag tycker är ganska så intressant faktist! Efter det är det lunch och sedan någon timme handels. Slutar ungefär vid 2, ganska okej tycker jag! Så det blir iallafall 3 tåget hem!

När jag kommer hem tror jag att jag ska klippa en granne till mig (om jag orkar). Han har tjatat att jag kan komma över vilken dag i veckan och klippa han. Han ska dessutom "betala mig lika mycket som en riktig frisör". Wow, tänkte jag, lite extra pengar! Sedan sa han att han betalar 200 kronor. Haha, det är ju det jag alltid tar.. Han går och klipper sig på det billigaste stället i Nybro, men jag fattar inte hur dom kan gå runt när dom har så låga priser? Vi har redan låg lön som det är..

Nu sitter jag och äter ris och kycklingnuggets, mums! Ska gå och göra mig iordning nu och IDAG tror jag att det blir skinnvästen, men vi får se ;)

Ha en bra dag!



Jag med löshår, förra året tror jag att det var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0