Friday

Sitter här nu och äter gårdagens pannkakor med sirap! Ett perfekt sätt att börja fredagen med :) Egentligen tycker jag inte om sött på morgonen, men idag går det bra.

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, antingen det ena halsbandet jag köpte (med något till då kanske?) eller min rutiga skjorta. Hrm, vi får se vad det blir..

Idag är det först Historia och efter det har vi två lektioner med naturkunskap. Jag tycker faktist att natur är ganska så kul, så det blir en slapp och härlig fredag!

Jag slutar vid 2, tar tåget vid 3 och är hemma halv 4. Hyffsat tidigt iallafall. Funderar på att göra om mina jeans idag också, men vi får se om jag orkar. Philip jobbar ikväll så jag får väl hitta på något, men något aktivt blir det då inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0