Gårdagen..

Igår blev vi först upphämtade och skjutsade ut till festen. När vi kom dit var min första tanke att alla var bönder.. Det var väl kul stundvis, men jag har definitivt varit på bättre fester..

Dom största samtalsämnena var sverigedemokraterna och porr. Man blev riktigt trött på att höra att "utlänningarna tar våra jobb" och att dom hela tiden visade och jämförde vilken brud som var snyggast i en porrtidning (som dessutom låg framme?)

Mycket kvinnoförnedrande och sexanspelande sas hela tiden. Jag fick höra att någon skulle ta mig under en säng (?) att min rumpa var fin m.m. ÄCKLIGA MÄNNISKOR!

Tror nog att detta var sista gången vi festade med dom här människorna, för gång på gång är det samma person som aldrig kan hålla sig i skinnet när han blir full. Herregud, vet man om detta kanske man inte ska dricka? IDIOT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0