God morgon, onsdag!

Sitter här i köket och äter frukost, potatismos med kassler :) Jag känner mig faktist ganska så pigg idag, vilket är ett mirakel ungefär. Jag antar att det är för att vi har egna hår idag och det är ju superkul :) Få sitt hår fixat på skoltid! ;)

Håret kommer att vara lockigt idag med när jag går till skolan. Känns ganska så onödigt att göra det iordning för att ändå sedan förstöra det efter en timme. Så plattångsberoende är jag inte ;)

Igårkväll låg jag på spikmattan en stund, så jävla skönt! Somnade till och med :) Philip blev livrädd när han såg min rygg efteråt, haha.



Nu måste jag gå och byta om! Ska försöka hinna med lite snabb-shopping efter skolan med ;) Ni får se sen om jag köpte något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0