Godnatt bloggen

Nu ska jag lägga mig. Har fixat en liten överraskning till älskling när han kommer hem imon :) Hihi, men det kan jag inte skriva ifall han nu läser detta ;) Tro inte jag är dum, honey! Jag tror iallafall han kommer bli glad, det är en personlig present. Så personlig den kan bli faktist :)

Ska bara välja ut vad jag ska ha på mig när jag har praktik imon, men det är inte så viktigt eftersom man kan få färgfläckar på kläderna. Man kan inte gå i sina finkläder precis! Det blir ensamt att sova själv inatt, men imon kommer ju Philip igen :)

GOOD NIGHT


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag trodde faktiskt att du hade avslöjat din överrakningen här baby!;) fast nu blev ja bara ännu mer nyfiken ju ... <3

2010-09-13 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0