Goood morgon!

Godmorgon!

Det var länge sedan jag var såhär utvilad på morgonen, skönt! Älskling och jag har precis ätit lite. Jag åt en tunnbrödrulle med mos och korv - egengjord ;) Mumsigt!

Vid halv 2-tiden lovade vi mamma att följa med på någon glasutställning, så jag får väl hålla det. Efter det vet jag inte riktigt vad vi ska pyssla med, men vi har tänkt att göra egna krukor till vår lägenhet ;)
Mamma har ju lagt golv i köket och använde då fejk-skiffer. Några skivor blev över, så vi funderar på att såga till dom och göra meterhöga, fyrkantiga krukor som då kan stå på golvet. Fint va? :) Hoppas bara det går :)

Nu ska jag springa och ta en dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0