Grattis Ida!

Sitter just nu och äter lite pizza från gårdagen. Bästa frukosten som finns, eller vad säger ni? Har också sminkat mig och INTE plattat håret! Ska försöka att inte slita på det så mycket, så idag är jag lockig! Det ser dock inte så fint ut som det kunde göra, eftersom jag somnade med blött hår igårkväll..

På salongen idag vet jag inte riktigt vad jag har för kunder. Har för mig att det är två stycken iallafall, men hoppas dom inte kommer så sent.. Det är skönt att ändå komma hem i hyffsad tid och inte behöva gå och lägga sig det första man gör när man kommer hem. Sen väntar ju älskling hemma idag också :) Wihuuu!

Idag blir det ett par jeans som inte är speciellt fula, men inte fina heller. Dessutom blir det en enkel, långarmad tröja, eftersom det är lite kyligt på salongen.

Och en sak till, säg grattis, för idag har jag namnsdag :)


Kommentarer
Postat av: maria

grattis ida :)

2010-09-14 @ 08:59:09
URL: http://marialundgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0