Gul i botten och blå i luggen

Har precis duschat. Mitt silverschampo blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Eftersom jag använder det i stort sett varje gång jag tvättar håret, blir det inte jättebra varje gång. Idag är jag gul i hårbotten, blå i luggen och gul i topparna, så det var något nytt! Annars är det mer vanligt att jag är gul i botten och blå i topparna (eftersom topparna är mer skadade suger de åt sig färgen mer), men whatever! Det ser ju inte likadant ut när det är torrt imorgon.

Ikväll blev det ingen film. Vi valde istället att ta det lugnt, med en lång dusch. Det är så skönt att duscha nu när det börjar bli kallt ute för jag är så fruktansvärt frusen av mig, fryser för ingenting typ..

Men nu ska vi (Philip och jag) gå och lägga oss. Jag är så beroende av min sömn att om jag inte sover de timmar jag behöver, vilket är minst 10 timmar, så blir jag sur och lättirriterad. Oftast kommer jag inte ens upp i de 10 timmarna, så i skolan går jag mest runt och är tråkig. Man känner det, att de flesta är glada och "sig själva" när skolan precis har börjat; efter ett långt lov eller liknande, men efter ett tag blir alla tysta och tråkiga. Men så är det ju! Vem orkar gå omkring och vara glad med bara 5-6 timmars sömn?

Godnatt på er iallafall :)



Bild från sommaren -09 tror jag :)


Kommentarer
Postat av: sanna

haha, då blir vi fina.

men h&m är sega, beställde den för typ 2-3 veckor sen & får den först 1 oktober ;o

2010-09-20 @ 22:38:40
URL: http://sannamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0