Hemma igen!

Nu är vi hemma igen från kalmar. Det var en riktig snabbis! Jag hittade lite smått och gott med, ett torrschampo och en korsettliknande topp. Ska visa senare :)

Dessutom åt vi lite glass på Ben & Jerrys som jag sa tidigare. Jag tog "strawberry cheesecake" och "cookie dough". Strawberry cheesecake hade jag inte smakat innan och den var väl okej, men jag skulle nog inte köpa en hel burk med den. Philip tog "Phish food" och någon med knäck i. Nästa gång vi köper en burk blir det absolut Phish food, för den var supergod!

Min favorit är "half baked", med både kakdeg och brownies, mmmmmmm!
Vilken är din Ben & Jerrys-favorit?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jag mår bra tack. Vad ska du göra idag?

2010-09-04 @ 14:46:19
URL: http://imsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0