Hemma tidigt

Eftersom jag inte har brudkursen kom jag precis hem nu :) Superskönt!

Vi hade kundpass idag. Jag hade en tant som jag färgade utväxten på och dessutom la jag lite lättfärg (nästan som toning, fast håller bättre) på längderna. Jag klippte också hela hennes hår med kniv. Hon blev skitfin och nöjd verkade det som :) Great!

Efter skolan gick jag och Maria och fördrev tiden lite på stan. Jag köpte mig lite oljefärger, så vi får se om jag kanske börjar måla lite idag ;) Nyfikna? Köpte mig också en french hotdog för jag höll på att dö av hunger!

Nu är jag hemma och bara tar det lugnt. Till 4 ska jag ha lagat mat till alla eftersom jag är ändå är hemma så tidigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0