Hygroskopisk effekt

Ska nog snart gå och lägga mig för jag har så fruktansvärt ont i huvudet och illa mår jag också. Troligtvis för att jag var hungrig och bara åt sallad, för jag känner mig inte speciellt sjuk. Jag brukar bli sådär lustig om man bara äter sallad och är hungrig, för man blir liksom "halv-full", hrm, lustig känsla, varken hungrig eller mätt.

Har precis lagt över lite grejer till vår handledare på projektarbetet. Verkar som att det går framåt alltså! Hoppas på ett ja från ett företag som kanske ska sponsra oss!

Tog en välbehövlig dusch nyss också, gutt. Fast jag hatar att sova med blött hår, så får nog föna det lite innan jag lägger mig! Mitt hår är väldigt segt på att torka, det beror på den hygroskopiska effekten, alltså hårets förmåga att hålla vatten. Är håret bra på att hålla vatten och också lätt blir blött, brukar det betyda att håret också är lättare att färga och man kanske inte behöver lika stark färgblandning ;)

Japp, så är det! Nu ska jag sussa, Godnatt allihopa <3



Gammal bild, men vad säger ni,
brunt eller blondt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0