I will be rich ;)

Har precis klippt min farmor för första gången, japp det är sant! Verkar inte som att hon har litat på mig innan jag har börjat 3:an ;) Haha, men iallafall fick jag 400, jag vara whaaat? :o Troligtvis lägga dom i "kassan" som Philip och jag har till utlandsresa. Över 8000 har vi där nu :) Så kanske blir det en utlandssemester till höstlovet och det vore ju perfekt, varmt i vattnet och inte för varmt i luften, love it!

För övrigt har jag haft väldigt ont i huvudet i 2 dagar nu. Har ont precis bakom vänster öra och det började igår efter skolan så när jag kom hem fick jag ta en ibumetin. På natten när jag gick upp kände jag det också och även idag på morgonen. Jag har ätit ibumetin idag också, men nu börjar den släppa så det gör skitont igen. Fattar inte vad det är :( Kanske får gå till doktorn..



Jag och moses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0