Idol

Har kollat lite på idol och samtidigt legat på min spikmatta. Eller legat och legat; jag har haft den lutad mot ryggen i soffan. Sjukt ont i början och sjukt skönt efter ett tag.

Sen fick jag en riktigt dum idé.. Jag tänkte att eftersom spikmattan ökar blodcirkulationen kanske den kunde göra mitt ass fastare om jag satt på den.. Ja, ni fattar ju vart det kommer att gå.. Jag stod faktist ut i 5 minuter tills jag höll på att dö. Min rumpa är fortfarande illröd och full med små, små hål.

Nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig. Imorgon har jag historia på morgonen och läxa i det också. Försökte fatta, men gjorde det inte. Antingen har vi fått fel sidor att läsa eller så har jag fel bok. Om man ska svara på frågor om Egypten kanske man inte ska läsa om romarriket?

Efter historian har vi två lektioner med naturkunskap. Den första är med B-klassen och den sista har vi själv. Det är också då vi ska labba, vilket är ganska kul. Innan jag kom hit hade jag faktist aldrig kollat i ett mikroskop..



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0