Inte den bästa morgonen..

Vaknade nu av att jag blev väckt av mamma och två av våra grannar som står utanför vår dörr (den är öppen) och pratar, ungefär så högt dom kan.. Lite surt, så jag gick upp och åt frukost och en av "herrarna" ropar till mig att jag ska komma ut. Jag som redan är lite sur och inte alls iordning-gjord skriker tillbaka ett nej, att jag inte alls vill gå ut, utan jag vill äta frukost.
När mamma kommer in sa hon att han bara ville att jag skulle klippa honom. Hej, dåliga samvete!

Inte nog med det utan jag kom på att min mobilräkning skulle betalats in igår. Påminnelseavgift på 50 kronor är det minsta jag behöver i min underbara ekonomi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0